Pomoc dla Lenki

piątek, 1 października 2010

po warsztatach

A oto efekt wczorajszych warsztatów :)

oczywiście jako totalna kretynka :P przykleiłam pszczółkę do góry nogami :P
ale Wojtek się tym nie przejmuje, a to on będzie głównym użytkownikiem :)


Co do samego decoupage'u - technika bardzo mi się podoba i z chęcią się w to pobawię, jak będę miała więcej czasu i pieniędzy :)


a to wcześniej wspomniana torebeczka ze szmateksa, za złotych 5 nabyta.
jest malutka, ale ma mnóstwo kieszonek :)

Poza tym, wizyta w Leclercu zrujnowała mi budżet domowy :P wpadłam do Kulturomaniaka po płyty, żeby Wojtkowi przegrać te podniszczone... i wyszłam z książką :P

no ale jak mogłam jej nie kupić...
"Palimpsest"

1 komentarz:

  1. Aaaaa dostałam! SUPER! Piękne!
    Aż szkoda mi będzie używać i chyba nad łóżkiem powieszę ^^
    Dziękuję pięknie, drewniany Guru :*

    Chcę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń

Ogłoszenia