Pomoc dla Lenki

czwartek, 7 października 2010

The best scene ever

http://www.youtube.com/watch?v=gBPkBFl6E3k&feature=related

niestety nie da się wkleić samego filmiku

http://www.youtube.com/watch?v=3su6hUqf6CE

a szkoda

no nic, wracam do dłubania mitenek :) tak, mnie też to dopadło (ale ciężko, żeby nie - przy takiej pogodzie)

podejrzewam, że zdecydowanie nie będą się nadawały do pokazania - robię je ze starego sweterka, który był robiony maszynowo, co oznacza, że nie udało się z niego uzyskać ani jednej nitki dłuższej niż 2 m. no, 2,5 m :P generalnie to mają tyle supłów, których jeszcze nie umiem dobrze ukryć, że szok... ale są, nie rozpadają się i są ciepłe :)

na pierwszy raz wystarczy.

1 komentarz:

  1. supełki też będą grzały :) ja sobie dzisiaj kupiłam parę mitenek :) piękne, długie i oczywiście czarne :))))
    (oczywiście czarne- bo ja taka "czarna" jestem)

    gdybym wzięła się za ich zrobienie (na co czasu już nie znalazłabym wcale) to zima by się skończyła :)

    ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ogłoszenia