Pomoc dla Lenki

piątek, 18 grudnia 2009

kołysanka

ostatnio zebrało mi się na bajki - wygrzebuję synkowi starszemu bajki, które miałam na winylach :) no i znalazłam swie moje ulubione - cygańskie - "Zaczarowaną Skrzynkę" i "Matkę Słońca", Szczególnie ta druga teraz pasuje - w okolicach Yule :)... no i jest tam jedna z najpiękniejszych kołysanek jakie znam :)



Śpij gdyś wrócił mój jedyny
na słoneczny dwór
już Ci krzywdy nie uczyni
król złowrogich chmur...

śpij mój synku, uśnij że mi
gdy wyfruniesz z nocnych cieni
znów się cały świat odmieni
gdy zapieje kur...

Złóż zmęczoną złotą głowę
abyś ruszyć mógł
na wędrówki swoje nowe
wśród niebieskich dróg...

Znów się zacznie Twoja praca
będziesz cały świat ozłacał
a wieczorem do mnie wracał
na domowy próg...






...
A jutro do rodziców na święta - rano będę kląć, bo się nie spakowałam, ale już mi się nie chce :P

jeszcze niech mi ktoś powie, czemu w domu tak zimno.


aha, i prezent dziś od męża dostałam :) piękną wisiołkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogłoszenia